Garancije

Postprodajna usluga kroz servis i podršku našim kupcima važan su dio našeg poslovanja i nesumnjivo važna usluga svakom sadašnjem korisniku ili budućem vlasniku artikala iz MARAS ponude.

Garancije su dio povjerenja u brandove koje zastupamo pa tako na dajemo garanciju za određene brendove i proizvode iz naše ponude na kvalitetu proizvoda, kada se radi o eventualnoj greški/nedostatku u materijalu ili samoj izradi, a njena duljina ovisi o brandu i liniji.

Kako biste u slučaju potrebe aktivirali garanciju uz proizvod obvezno priložite originalni račun ili jamstveni  list ispunjen i potvrđen od strane prodajnog mjesta.

Jamstvo ne pokriva štetu izazvanu pogrešnom upotrebom, nemarom, nesrećama, abrazijom, izlaganjem ekstremnim temperaturama, otapalima, kiselinama, vodi, normalnim habanjem ili oštećenjem u transportu (npr. od strane avionskih kompanija).
Više detalja o garancijama za SAMSONITE, PIQUADRO i MARCH 15 pogledajte ovdje.

Zahtijeva se da se za popravak proizvoda iz naše ponude, a koji su pod jamstvom koriste isključivo ovlašteni servisni centri. Loše ili neispravno održavanje ili popravci u neovlaštenim servisima čine ovo jamstvo nevaljanim.

Ovlašteni servisni centar će odlučiti je li problem pokriven jamstvom ili nije. Ukoliko se jamstvo primjenjuje, proizvod se popravlja ili o određenim slučajevima zamjenjuje.

Ukoliko proizvod treba zamijeniti, a isti nije više na raspolaganju, u zamjenu ćemo ponuditi odgovarajući drugi proizvod.

Oštećeni artikl, u svakom slučaju, možete donijeti u naš MARAS servis koji će Vas informirati o trošku popravka. Ukoliko postoje zamijenski dijelovi, servisiranje i popravak nakon isteka jamstvenog roka (ili u slučaju prije navedenih okolnosti koje su uzrokovale oštećenje, a ne spadaju pod okolnosti pokrivenih garancijom) je moguće uz plaćanje.