Schneiders

Kompanija Schneider iz Beča poznata je i nadaleko izvan Austrije po svojim torbama, ruksacima i ostalim artiklima iz bogatog asortimana. Upravo iz tog razloga, kako bi zadovoljili visoke kriterije kupaca širom svijeta, mnogo ulažu u različite linije pod brandovima Walker, Schneiders, Ver Sacrum i School & Kids nikad ne izostavljajući visoku kvalitetu izrade i moderan dizajn. 

Schneider  od 1890.g. zadovoljava visoke zahtjeve odraslih i djece kad je riječ o ruksacima i torbama, a sve to zahvaljujući pouzdanim proizvodima i tehničkim inovacijama.
Od 1995 jedan dio tvrtke specijalizirao se i za izradu kožne galanterije pod brandom Tony Perotti.

Niže slijedi zanimljivi i kratak pregled povijesti Schneiders-a:

1890
Osnivanje sjedišta tvrtke u Bregenzu. Tvrtka „Gummi-Schneider“ je prvi austrijski dućan specijaliziran za gumenu robu.

1895
Preseljenje tvrtke u bivšu carsku prijestolnicu u Beču s uredima u Temišvaru, Budimpešti i Pragu.

1935
Veleprodaja se spaja sa produkcijskom kućom – tvornica Schneiders Taschen. „Herzerl-Tasche“ slavi veliki uspjeh kao patentirani proizvod.

1960
Preseljenje proizvodnje torbi u 25.000 četvornih metara prostora u Beču Liesing. Tadašnji „Schneiders Taschen GesmbH“ postaje u nadolazećim godinama jedan od najvećih proizvođača prtljage – 1. u Austriji, 3. u Europi.

`70 (sedamdesete)
Pokazalo se kako je Schneidersova ideja bio pun pogodak. Kroz stalne tehnološke inovacije i korištenje kvalitetnih materijala uz moderan dizajn, Schneiders zadržava vodstvo na tržištu. Prtljaga, torbe i školske torbe sačinjavaju osnovni asortiman.

`80 (osamdesete)
Schneiders reagira na globalne tržišne promjene. U liniji proizvoda postavljaju se novi smjerovi. Ruksak postaje sve važniji. Francuska postaje najvažnije izvozno tržište.

1986
Lansiranje marke VER SACRUM® WIEN – ekskluzivne torbe i  Accessories kolekcija s dizajnom kreiranom za mlade, pruža simbiozu bečke kulture, bečke tradicije i bečkog ručnog rada. Nova mjesta i izvozna tržišta se osvajaju.

1989
Kolekcija za mlade WALKER predstavlja se i u najkraćem vremenu postaje kultni brand. Sa 92% popularnosti*) WALKER ubrzo, poslije lansiranja na tržište, postiže ekstremno visoko prihvaćanje u ciljanoj grupi mladih. (*podaci iz istraživanja Instituta za oglašavanje i istraživanje tržišta za WU Beč.)

`90 (devedesete)
Schneiders Taschen GesmbH postaje vodeći specijalist za dječje i mladalačke torbe. Tehničke inovacije na ruksacima i školskim torbama postaju tvrtkin zaštitni znak. Politička mijenjanja u Srednjoj Europi omogućavaju rastući izvoz u istočne susjedne zemlje.



Povećana potražnja savršene marke tvrtke dovodi do stvaranja novog odjela za brigu o poslovnoj jedinici OEM. Od malih udruga pa sve do međunarodnih poduzeća su zadovoljni partneri.
Nakon glavnih zbivanja na proizvodnim tržištima, znanja i tehnologija prebacuju se u istočne susjedne zemlje i Daleki istok.

1995
Lansiranje marke Tony Perotti. Asortiman se tako širi na području kvalitete malih proizvoda od kože i kožnih torbi. Promjena imena iz Schneiders Taschen GesmbH u Schneiders Vienna GesmbH.

2000
Nakon 65 godina, Schneider Vienna etablirao se kao vodeći austrijski dobavljač torbi na brojnim tržištima u Europi i prekomorskim zemljama. Sjedište tvrtke u Beču je središte za dizajn, razvoj i prodaju.
S markama Walker, Ver Sacrum i Tony Perotti i School & Kids  Schneiders Vienna nudi jasan, kupcu orijentiran pojam, koji zadovoljava zahtjeve današnjeg potrošača.

2003
Pokretanje web stranice Schneider Vienna.

2007
Relaunch marke Schneiders, na tržištu poznata pod imenima Walker, Schneiders Schule und Ver Sacrum,  kako bi bili spremni za razvoj proizvoda na novom tržištu.

2009 - 2011
Marke Walker i Schneider Schule su popularni zbog odlične kvalitete i vrhunskog dizajna, te sve veće međunarodne popularnosti. Unatoč teškom gospodarskom okruženju, Schneider Vienna se uspijeva proširiti na tržištu istočne Europe.

2012
Na srednjem istoku i Sjevernoj Africi Schneiders Vienna slavi prve uspjehe zahvaljujući novim poslovnim strategijama i s time stupa na daljnja tržišta.